Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ FACEBOOK LIKE BOX

    Σε πολλές Σελίδες ο χώρος στο sidebar είναι πολύτιμος και δε χωράει όσα gadgets θέλουμε να βάλουμε. Αυτή η ανάρτηση θα σας πει πώς θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα ανοιγόμενο Like box με το που ακουμπάει το ποντίκι. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    • Σύνδεση στον Blogger

    • Σχεδίαση / Επεξεργασία HTML

    • Βρείτε την </head>

    • Επικολλήστε πριν από αυτήν τον παρακάτω κώδικα:

      <script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.1/jquery.min.js' type='text/javascript'/>


       

      • Πατήστε αποθήκευση προτύπου.

      • Πηγαίνετε τώρα στα "Στοιχεία Σελίδας"

      • Επιλέξτε "Προσθήκη gadget - HTML/JavaScript"

      • Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα:


        <script type="text/javascript">//<!-- $(document).ready(function() {$(".bttslikebox").hover(function() {$(this).stop().animate({right: "0"}, "medium");}, function() {$(this).stop().animate({right: "-250"}, "medium");}, 500);}); //--></script><style type="text/css"> .bttslikebox{background: url("https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioBp8yJFIt1cjkiNIFUgC77F1qONrQ_1-3D4plh63NC2XQozor81joD3mLt72zh4WHF8Bo0LCRWrBaq-_yueiRusnxh3YIEw2fJzdCz7l212IlU7ppLkQNL5rsTSmFPBb224ORweP9EA6Q/s1600/btt-facebook.png") no-repeat scroll left center transparent !important;display: block;float: right;height: 270px;padding: 0 5px 0 46px;width: 245px;z-index: 99999;position:fixed;right:-250px;top:20%;} .bttslikebox div{border:none;position:relative;display:block;} .bttslikebox span{bottom: 12px;font: 8px "lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif;position: absolute;right: 6px;text-align: right;z-index: 99999;} .bttslikebox span a{color: #808080;text-decoration:none;} .bttslikebox span a:hover{text-decoration:underline;} </style><div class="bttslikebox" style=""><div><iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=ΤΟ LINK ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK&amp;width=245&amp;colorscheme=light&amp;show_faces=true&amp;connections=9&amp;stream=false&amp;header=false&amp;height=270" scrolling="no" frameborder="0" scrolling="no" style="border: medium none; overflow: hidden; height: 270px; width: 245px;background:#fff;"></iframe></div></div>


        Αντικαταστήστε "ΤΟ LINK ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK" με το δικό σας link.

          Το δικό μου π.χ. είναιhttp://www.facebook.com/pages/Explosion-the-BLOG/235900693166574. Βρείτε κι εσείς το αντίστοιχό σας και επικολλήστε το εκεί που σας ζητείται.

          • Πατήστε αποθήκευση και το νέο σας gadget είναι έτοιμο και χωρίς να χρειάζεται χώρο στη Σελίδα σας.

      8 σχόλια:

      Ανώνυμος είπε...

      Φιλε πολυ ωραιο !! και μπραβο ..
      εχω ενα θεμα εχω ως προτυπο, δυναμικη προβολη και δεν μου εμφνιζεται, τι να κανω ..?

      Ανώνυμος είπε...

      @ o ίδιος
      Ακομη αυτο που εχεις στο τελος της σελιδας με τους επισκεπτες πως το εκανες ?
      εκανα μια προσπαθεια το εβαλα αλλα δεν μου εμφανιζε την υπολοιπη σελιδα
      (επισημανση: εχω και δυναμικη προβολη)
      Τελος βλεπω εχεις διαφημισεις google Adsense εγω εστειλα αιτηση και απορριφθηκε λογω παραβιασεις τοων κανονων (κατι που δεν εκανα) ωστοσο μπορεις να μου πεις απλοϊκα τη εγκειται να κανω για να γινει αποδεκτο ??
      Καταλιγοντας να σε ρωτησω εχεις κανει χρηση html, και εαν ναι το συνταξες μονος σου ή το πηρες απο καπου , εαν ναι απο που ??

      foukis είπε...

      φιλε μου καλησπερα και σ`ευχαριστω για τα καλα σου λογια.οσον αφορα αυτα που με ρωτας τωρα.τα περισσοτερα widget απαιτουν επεξεργασια html και υπαρχουν αφθονα στο διαδυκτιο αρκει να googlareis αυτο που θελεις.εγω δεν εχω ειδικες γνωσεις στο να φτιαξω κατι μονος,απλα συγκεντρωσα και συνεχιζω να το κανω,αυτα που μου χρησιμευσαν στο να φτιαξω τα μπλογκ μου και θεωρω σαν απαραιτητα για το ξεκινημα τουλαχιστον,απο εκει και περα ο καθενας χρησιμοποιει αυτα που τον βολευουν η που ταιριαζουν στην αισθητικη του.το facebook like box πχ απαιτει επεξεργασια html,αλλα αν ακολουθησεις προσεκτικα τα βηματα που περιγραφονται στο αρθρο δε θα`χεις προβλημα...εκτος,επειδη εχω τυχει σε τετοιες περιπτωσεις,αν στο πρωτυπο που χρησιμοποιεις,δε μπορει να προσαρμοστει καποια συγκεκριμενη εφαρμογη,οποτε ψαχνεις γι`αλλο..αυτο για τους επισκεπτες το περιγραφω πως γινεται στο θεμα ONLINE VISITORS WIDGET στο μπλογκ μου,ριξε μια ματια.για την adsense χρειαζεται πρωτα να εχεις αναπτυξει ενα θεματολογιο ωστε να κρινουν το περιεχομενο του μπλογκ σου και οχι απλα να το εχεις φτιαξει.οργανωσε το σε κατηγοριες,κανε αρκετες αναρτησεις να φαινεται τι ειναι ακριβως και θα σε εγκρινουν,δεν ειναι δυσκολο.ελπιζω να σου ελυσα τις αποριες και να σε βοηθησα.αν θες κατι αλλο μου λες.

      Ανώνυμος είπε...

      @ ο ιδιος
      Ωραια !! Κατ'αρχας σε ευχαριστω για την απαντηση ..απλα θα ηθελα να μου διευκρινησεις μερικα πραγματα:
      *Οταν λες οτι σε μερικα προτυπα δεν γινεται τι προτεινεις ? (και οταν λες να γκοογκλαρω μπορεις να με βοηθησεις ,π.χ. εαν σου πω τι ψαχω συγκεκριμενα (τι δεν γινεται) θα μπορεσεις να με βοηθησεις, εννοώντας και το html ??
      Τελός μπορεις να μου διευκρινήσεις οταν λες κατηγοριες στο site για το adsense τι εννοεις και πως τις φτιαχνεις (κατ'αναγκην σου στελνω και το λινκ)
      Καταληγοντας αυτο με το σκρολλ απ πως το εβαλες ?

      Νεο Λυκειο - Α' Λυκειου είπε...

      Φίλε σιγουρα σουλεύει κατι δεν μου παει καλα και δεν μου εμφανιζεται ακομα και οταν πιστευα οτι ειχε λαθος τοο λινκ της σελιδας ςστο φβ κι ετσι την αντικατεστησα (δοκιμαστικα) με την δικια σου, κι ομως απλα μου βγαζει το καρτελακι του φβ και δεν μου ανοιγει ..
      τι μπορει να εχει παει λαθος ??

      foukis είπε...

      φιλε ανωνυμε,πολλα απ`τα gadgets ειναι για καποια συγκεκριμενα προτυπα,δε ξερω να σου πω εκ των προτερων ποια κανουν και ποια οχι,δυστυχως ψαχνεις και δοκιμαζεις,εγω εβαλα αυτα που μου εχουν χρησιμευσει κι εχω δει οτι δουλευουν.για το γκουγκλαρισμα,πες μου τι ψαχνεις ακριβως και ισως σε βοηθησω με κανα λινκ.για το σκρολ απ εχω αναρτησει το πως γινεται,ψαξε λιγο το μενου...κατηγοριες θεματων στο μπλογκ σου εννοω,αστεια,ειδησεις,κοινωνικα κτλ...

      νεο λυκειο:δε μπορω να καταλαβω γιατι δε σου δουλευει,κοιτα εδω http://explosion-f.blogspot.com/, μπορεις να γινεις μελος στο fb μου η οχι?

      Νεο Λυκειο - Α' Λυκειου είπε...

      ναι εννοειται μισο να γινω ...

      Νεο Λυκειο - Α' Λυκειου είπε...

      ναι γινεται συμφωνα με αυτα που εχει ανρρτησηπανω ??