Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

FAVICON ΣΤΟ BLOGER

Favicon ειναι ενα μικρο εικονιδιο που εμφανιζεται στη μπαρα του browser.

Πώς μπορείτε να το βάλετε κι εσείς;

Πραγματικά, είναι πανεύκολο. Είναι απλά μια γραμμή κώδικα.

Το θέμα είναι απλώς, να βρείτε εσείς ποιά εικόνα θέλετε να έχετε, και η οποία να έχει διαστάσεις 32 χ 32 px. Kάνετε λοιπόν:

Search στο Google για "Free favicons" και θα βρείτε άπειρα.

Για όσους δεν είναι καθόλου εξοικειωμένοι με αυτά τα θέματα, ας ακολουθήσουν τις οδηγίες μου κατά γράμμα τις οποίες ανανέωσα, βλέποντας πως κάποια παιδιά δυσκολευτήκανε, και δεν θα κάνουν σίγουρα κανένα λάθος.

Μία διεύθυνση είναι αυτή, με αρκετά εικονίδια Favicon Galery

Και εδώ μια σελίδα, για την φίλη μας zouzou που ζήτησε Animated Favicons

Το μόνο που θα έχετε να κάνετε μετά, είναι το εξής.

1. Είτε ανεβάστε κάπου το εικονίδιο και αντιγράψτε το URL του, κάνοντας δωρεάν λογαριασμό στην σελίδα imageshack η αν έχετε κάποια άλλη της προτίμησής σας.

2. Πάντε κατόπιν στην "Επεξεργασία Προτύπου HTML" του Blog σας.

3. Πάντε στο τέρμα κάτω του κώδικα στο blog. Θα βρείτε αυτά στο τέλος:

</head>

Ακριβώς απο πάνω απο το </head> βάλτε τον παρακάτω κώδικα.

<link href='http://URL-of-your-icon-here.gif' rel='SHORTCUT ICON'/>

Θα είναι δηλαδή όπως δείχνω παρακάτω:

<link href='http://URL-of-your-icon-here.gif' rel='SHORTCUT ICON'/>

</head>

Το κόκκινο μέρος θα αλαχτεί, βάζοντας εκεί την διεύθυνση του δικού σας εικονιδίου.

5. Πατήστε αποθήκευση και έτοιμο.

Καλή επιλογή εικονιδίου και καλή επιτυχία.

By AATON

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εε φιλε μου εβγαλε αυτο:
Βρέθηκαν περισσότερα γραφικά στοιχεία με αναγνωριστικό: Navbar1. Τα αναγνωριστικά γραφικών στοιχείων πρέπει να είναι μοναδικά.

foukis είπε...

φιλε μου δε μπορω να το καταλαβω,ισως εχεις πειραξει κατι στο πρωτυπο σου,δεν ειμαι σιγουρος.οπως θα βλεπεις κι εμενα εδω δε μου εχει βγαλει το favicon,στο EXPLOSION ομως,το βασικο μου μπλογκ,το εχει βγαλει κανονικα.